خانواده

طلسم جدایی

طلسم جدایی

ازدواج پیوندی غیرمالی و توافقی بین دو فرد است که باعث می‌شود تا آن دو در زمان زوجیت به یکدیگر متعهد بوده، باهم معاشرت داشته و زندگی‌شان را با ملاحظه حضور یکدیگر بسازند. طلسم در این موارد کاربردی ندارد. افراد پس از ازدواج با یکدیگر به دنبال آرامش، عشق و زندگی مشترک مطلوب خود هستند.

بیشتر بخوانید: آثار روابط سالم و صمیمی بین زن و مرد

اگرچه ازدواج ممکن است اهداف مختلفی داشته باشد. اما کمتر کسی پیدا می‌شود که خواهان زندگی عاشقانه، آرام و با محبت نباشد. ازدواج پیوندی ابدی نیست و نیاز به مراقبت دارد. نمی‌توانیم با این اندیشه که هرطوری باشم یا هرکاری کنم بازهم طرف مقابلم در کنارم می‌ماند، امید به حفظ زندگی مشترک داشته باشیم.

اگر از رابطه‌مان مراقبت نکنیم عقدی که می‌توانست تا پایان لحظات عمر ادامه داشته باشد، به بن‌بست می‌خورد و ناچار به جدایی هستیم. گاها ممکن است استفاده از طلسم را نیز مجاز بدانیم.

طلاق فوری

روابط زن و شوهر

طلاق و جدایی گاهی تنها راهکار زندگی است و گاهی دم‌دست‌ترین کاری که زوجین انتخاب می‌کنند. اگر بخواهیم واقع بینانه به طلاق و جدایی‌ها نگاه کنیم. متوجه می‌شویم که بسیاری از روابطی که کارشان به جدایی کشیده، قابل ترمیم بودند. اگر تنها انتخاب زوجین، طلب زندگی و لذت از کنار یکدیگر بود. البته در مواردی هم فرد مجبور به انتخاب جدایی و طلاق و خداحافظی با زندگی عاشقانه پیشین است. زمانی که فرد با طلاق رو به رو می‌شود ممکن است با دیدن فرآیندهای سخت عاطفی و حقوقی و یا نارضایتی طرف مقابل به دنبال راه‌های آسان‌تری برای زودتر اتفاق افتادن طلاق باشد.

طلسم جدایی

از جمله راه حل ها؛ استفاده از طلسم‌ و دعاهای مجربی است که در این راه استفاده می‌شوند. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از مراجعه و استفاده از طلسم، دعاهایی است که در این زمینه موجود است. کمی خودتان را به آرامش دعوت کنید و با ما همراه باشید. مسئولیت زندگی‌تان با شما و همسرتان است. جدایی زودهنگام و رها شدن از مشکلات کنونی مانند مسکنی است که شاید تا جایی شما را ارام کند اما در زندگی آینده‌تان دوباره شاهد این دست از مشکلات هستید. پس بهتر است کاری کنید تا قبل از استفاده از طلسم این سرطان بدخیم از ریشه کنده شود.

اگر شما هم احساس می‌کنید که در زندگی مشترکتان به بن‌بست خورده‌اید می‌توانید با ما همراه باشید. در ادامه به معرفی راهکارهایی خواهیم پرداخت که شما را از گردنه مشکلات رها خواهد کرد. این بخش شامل راهکارهای حل تعارض بین زن و شوهر است.

حل اختلافات زن و شوهر

قبل از هر اقدامی برای جدایی از خودتان بپرسید که آیا از این کار مطمئنید؟

  • کنترل عصبانیت در زندگی زناشویی

گاهی افراد برخلاف بلوغ و تجربه زندگی مشترک چندساله، چون تحت فشار هستند با دیدن دعواها و جنجالات زندگی‌شان به این نقطه می‌رسند که جدایی تنها راه حل است. از آن‌جایی که همراه خود را مقصر هر چیزی می‌دانند و مدتی‌ است که تحت فشار بوده‌اند تنها از روی عصبانیت یا لجبازی روی تصمیم خود پافشاری می‌کنند. زندگی بالا و پایین زیادی دارد. اگر قرار باشد که ما از روی احساسات و دور از عقل زندگی‌مان را پیش ببریم در آخر تنها پشیمانی‌ است که در دستمان می‌ماند. قبل از هر اقدامی خودتان را آرام کنید و مطمئن باشید که درگیر لجبازی نیستید و عصبانیت تان فروکش کرده است.

  • توجه به همسر

تنها به دعوای الان با همسرتان نگاه نکنید؛ به روند برخوردها و رفتارهای این مدتی که باهم زندگی کرده‌اید، توجه کنید. رفتارها و عکس‌العمل‌ها را مرور کنید و سعی کنید به آنچه که تا کنون توجه نکرده اید توجه کنید.

  • رفتار در زندگی زناشویی

زندگی مشترک پر از فراز و فرود است و یک زندگی دوطرفه است این زندگی با دستان شما و همسرتان شکل گرفته است. هر دوی شما مسئول این زندگی هستید. شاید احساس کنید که شما خوبی مطلق و مقصرترین، همسرتان است. اما کمی به خودتان در دلتان شک کنید آیا شما تقصیری ندارید؟! رفتارهای خودتان و او را بسنجید. شاید شما کمتر مقصر باشید؛ اما حتما شما هم نقشی در به این‌جا رسیدن زندگی‌تان داشته‌اید.

  • تمرکز بر نقاط قوت همسر

برگردید به روزی که همسرتان را انتخاب کردید! چرا او را انتخاب کردید؟ حتما خوبی‌ها و نقاط قوتی داشته که شما او را لایق زندگی دانستید. خوبی‌هایش را در این چند سال مرور کنید و فقط اخلاق‌های منفی‌اش را در نظر نگیرید.

  • آرامش در زندگی مشترک

بعد از این که کمی  آرام شدید و راجع به زندگی‌تان فکر کردید بهتر است به ذهنتان فضا دهید. خودتان را مشغول کارهای مورد علاقه‌تان کنید و کمی از فضای تنش‌ها و دعواهای زندگی‌تان دور شوید. سعی کنید که روحیه و آرامش از دست رفته‌تان را بازسازی کنید و از دور به همسر و زندگی‌تان نگاه کنید. چند روزی را به خودتان و او فرصت دهید و بعد تصمیم قطعی بگیرید.

  • اعتماد به نفس در زندگی زناشویی

اگر شما هم درگیر حسادت‌ها، مقایسه و حرف‌های تاثیرگذار  دور و برتان شده‌اید بهتر است اعتماد به نفستان را تقویت کنید. به خوبی‌های خودتان بیشتر فکر کنید و با خودتان مرور کنید که انتخاب کنونی همسرتان؛ شما هستید. فارغ از تمامی مشکلات این شما هستید که اکنون در کنار همسرتان زندگی می‌کنید. خودتان را بیشتر بشناسید و اگر از خود حقیقی‌تان دور شده‌اید زودتر به سراغش بروید. فراموش نکنید که شما برای خودتان بسیار مهم هستید. تنها دلسوز واقعی برای شما خودتان هستید. روی افکار، رفتارها و خلقیات خودتان وقت بگذارید و سعی کنید به نقاط قوت تان برگردید.

  • مراجعه به مشاور

در جایی از زندگی که احساس می‌کنید به تنهایی نمی‌توانید از پس زندگی و حل مشکلات تان بربیایید مراجعه به یک مشاور متعهد و مجرب بهتر از طلسم و درد و دل با آدم‌هایی است که سررشته‌ای از این‌جور مسائل ندارند و تنها از روی تجربه‌ گاه غلط و گاه درست زندگی خودشان؛ به شما مواردی را می‌آموزند. صحبت کردن با فردی که در این جور مشکلات تخصص، علم و تجربه دارد به شما کمک می‌کند تا زودتر بتوانید مشکلتان را حل کنید و کمی شانه‌هایتان را از بار زندگی سبک کنید.

  • صبر در زندگی زناشویی

در آخر باید بگوییم که صبور باشید. زندگی فراز و فرودهای زیادی دارد که هرکسی قادر به تحمل آن‌ها نیست‌. در کنار سختی‌ها شیرینی هم وجود دارد. شما برای ساختن یک زندگی مشترک خوب نیاز دارید که صبور باشید حتی اگر صبور بودن برای شما سخت است می‌توانید ادای آن‌ را در بیاورید تا یک صبور واقعی باشید.

 

طلسم برای طلاق

 

در این بخش از مقاله به توصیه و راهکارهایی پرداختیم که به شما کمک می‌کنند تا در ضمن آرام شدن کمی با خودتان فکر کنید و به جای تصمیم عجولانه عاقلانه‌تر تصمیم بگیرید و زندگی کنید.

 

نویسنده: سیده زهرا حسینی

ویرایشگر: اکرم پورطاهرزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *